Return to Tech/xna

Require

0. 必要なものや開発環境例
1. はじめてのXNAゲーム作成 ウィンドウ表示のみ
2. Xbox360用のプロジェクトを作成
3. Xbox360向けの準備
4. Xbox360へプログラムを配置、実行
5. 解像度の設定
6. なにか表示してみる
7. 文字列を表示してみる
8. 入力デバイスを使う

XNAぷろぐらみんぐ - 必要なもの 開発の環境例
Microsoft Visual C# 2008 Express Edition
Microsoft XNA Game Studio 3.1
Xbox360版を作成する場合は
 Xbox Live のゴールドアカウント
 および Creators Clubのライセンス に加え
 インディーズゲームの
 XNA GAme Studio Connect を360にインストールが必要

価格設定 Xboxの場合 ・Games must be less than 150 MB ・Can be priced at 80 (for games less than 50MB), 240, or 400 Microsoft Points ・You can change the price of your game every 90 days. 支払い ・All revenue share calculations are done on transactions for which Microsoft was able to collect money. ・You will be paid 70% of all application sale prices as your revenue share. ・You will responsible for paying all taxes on the payments you receive. ・Payments are made by electronic funds transfer (EFT) to your bank account. ・Registration of your bank account and updates to your account are made through your App Hub profile. Xbox 360 ・In general, you will be paid: ・15 to 120 days after payment collection ・Payment is initiated when the collection total meets or exceeds $150. ・Collection totals are tabulated quarterly.

Return to Tech/xna